Thursday, December 13, 2012

Rusty Purple

Tässä meikissä sain yhdistettyä melkein kaikki uuden Inglot -palettini sävyt. Ja melko onnistuneesti jopa. :)

I combined almost all shades from my new Inglot palette. I liked the result. :)
 Primer:
- UDPP

Eye Shadows:
- Inglot: M351 (ivory)
- Inglot: M325 (dark purple)
- Inglot: P607 (rusty red)
- Inglot: AMC.Shine 07 (light shimmery gold)

Eyeline/Mascara:
- Gina Tricot: Volume Mascara
- H&M: Liquid Eye Liner pen 
Tykkäsin tästä väriyhdistälmästä ihan hulluna. En olut ihan varma, mennäänkö metsään. Jotenkin tuo violetti ja oranssihtava punainen käyvät yhteen ja saavat vihreät silmät näyttämään taas supervihreiltä. :)

This combination is one of my favorites. I wasn't sure if it would work, but it did. And this look makes me eyes look extra green. :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...