Monday, August 29, 2011

My Eyeshadow Collection

Päätin vihdoin rohkaistua ja laittaa kuvat luomivärikokoelmastani. Onhan näitä kertynyt...
I finally decided to post pictures of my eye shadow collection. And there are a few...

Aloitan isommista paleteista. Suurin näistä on 'Manly 120 Eyeshadow Palette' (ja ei, en tiedä, miksi se on tuon niminen). ;) En koe tarvitsevani muita tällaisia suuria paletteja, koska niitä ei voi oikein kuljettaa mukanaan koon vuoksi. Tässä paletissa on aivan mielettömän upeita ja hyviä sävyjä ja muutama susikin, mutta 13 euron hintaan todella hyvä paletti (ostettu Ebaystä). Sitten kuvassa on Sugarpill:in Burning Heart -paletti (täällä lisää tästä paletista) ja Urban Decay:n Ammo -paletti.
I'll start with the bigger ones. Biggest I've got is 'Manly 120 Eyeshadow Palette' (and no, I don't have any idea why it's named like that). I don't think I'll get more of these huge palettes (like Coastal Scents ones), because they are too big to take with me when traveling (for example). This palette has some amazing shades, but there are couple of duds too. But compared to its price (13€), it's wonderful. Then there are Sugarpill's Burning Heart palette (here's more about Sugarpill) and Urban Decay's Ammo palette. 
Sitten kokoelma sekalaisia pienempiä paletteja. Osa on jo 10 vuotta vanhoja (kuten nuo Isadoran nelikot tuossa oikealla). Näitä tulee käytettyä nykyääm melko harvoin. Suosikki on ylärivin Wet 'n Wild:in violetti Lust -paletti. Ja sen vieressä on ainoa NARS meikkini: Rajasthan luomiväri-duo viime syksyn kokoelmasta.
Miscellaneous smaller eyeshadow palettes. Part of these are already 10 years old (like the Isadora quads on the right side). I don't use these that much anymore. My favorite is Wet'n Wild's purple Lust palette. Next to it is my only NARS product: Rajasthan duo from last fall.
Js sitten tietysti rakkaat Inglot-paletit. <3 Nämä eivät sen enempää esittelyjä kaipaa. Lisää juttua löytyy täältä, täältä ja täältä.
And then, of course, my beloved Inglot Freedom palettes. <3 More about them in here, here and here.
Sitten ovat vuorossa yksittäiset napit. Näitä oli vähemmän kuin muistinkaan. ;) Vähiten olen käyttänyt alarivin NYXin värejä. Niissä ei ollutkaan pigmenttiä niin paljon kuin oli hehkutettu (onneksi en ehtinyt hamstraamaan enempää). Tässä on myös ainoat MAC-luomivärini: ylärivissä Humid ja vasemmassa alakulmassa Mineralize-luomarit: My Dark Magic (Venomous Villains-kokoelmasta) ja Young Punk (Style Black -kokoelmasta). Jostain syystä MACin luomivärit eivät toimi minulla (eli eivät pysy luomilla, vaikka mitä tekisi). Tosi outoa, mutta säästämpähän edes jossain. :)
Then the solo shadows. There aren't as many as I remembered. ;) I've used NYX shadows the less. Many people have hyped about these shadows, but I don't find them that pigmented (I'm glad I didn't get more). And here are my only MAC shadows: in top row Humid and bottom left corner: Mineralize shadows My Dark Magic (from Venomous Villains) and Young Punk (from Style Black).
Jatketaan MACin parissa. Eli tässä on pigmenttisampleja. Näiden määrä yllätti.
Let's continue with MAC. Here're my pigment samples. I'm quite surprised I have this many. 
Lisää sampleja. Tässä on Pure Luxe ja Sugarpill pigmenttien sampleja. Sekä täysikokoisena Sugarpill:in Hysteric ja MACin Blue-Brown.
More samples. Here are Pure Luxe and Sugarpill pigment samples. And full sized 'Hysteric' by Sugarpill and 'Blue-Brown' by MAC.
Viimeisenä Fyrinnae samplet. Yritän saada tehtyä swatchit näistä mineraaliluomiväreistä joku päivä. Osa väreistä on aivan upeita ja minulla on tarkoituksena tilata vielä muutamia sampleja lisää... ;)
And last but not least Fyrinnae samples. I'll try to swatch these mineral eye shadows one day. Some of these colors are absolutely amazing and I want to order a couple more samples soon. ;)

Siinäpä ne. =) Uusia luomivärejä ei tule ostettua kovin heppoisin perustein enää, mutta Urban Decayn 15th Anniversary paletti on niin houkuttelen kaunis, että sen saan itsellesni hankkia, jos sen jostain löydän.  
There you go. =) If I buy new eye shadows, there has to be something special about them. Like Urban Decay's 15th Anniversary palette. It's just gorgeous and I will buy it if I can get my hands on it.  

5 comments:

  1. Oi! Aivan ihana kokoelma sävyä <3

    ReplyDelete
  2. HeidiB:
    Pitihän minunkin vihdoin laittaa oma kokoelma tänne ihmeteltäväksi. ;)

    Vulcan_Butterfly:
    Thanks! :)

    ReplyDelete
  3. Hih, thank you! :)
    I always love to see other people's collections so I thought of posting mine too. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...