Friday, December 19, 2014

Photo-a-Day, Day 19: Nail Polish Collection

Onneksi jotain kosmetiikkajuttuja minulla on vain kohtuullisesti. Pidän kynsilakoista, mutta en osta niitä kovin usein. Olen kyllä ajatellut ottaa ihan kunnolliset kuvat kynsilakoistani joku kerta. Jos minulla olisi varaa, ostaisin varmaan vain Zoyan lakkoja. Ne näyttävät aina todella upealta kuvissa ja swatcheissa.

En kuvaa kovin mielelläni kynsiäni, koska ne ovat melkein aina kärsineessä kunnossa töitten takia. Vaikka sanotaan, että kynsiä ei saa käyttää työkaluina, niin omassa ammatissa se on melkein pakko. Alan tottua siihen, vaikka kyllä se harmittaa, kun vähän väliä joku kynsi napsahtaa poikki tai repeää ilkeästi juuresta asti. :/

1 comment:

  1. Pääsispä itsekin tähän.

    Zoyalla on aivan upeita sävyjä ja on mun yksi lempparimerkeistä, yksi huono puoli niissä on, mun mielestä ne kuivuu aavistuksen hitaammin kuin OPI:t tai Essiet, mutta se voi olla myös mun mielikuvituksen tuotetta. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...