Thursday, March 5, 2015

Järki ja tunteet - meikkiostoksilla

 
VS.
Sekä Stockmannilla että Sokoksella on tällä viikolla kauneuteen ja kosmetiikkaan painottuvat tapahtumat. Stockmannilla vietetään Kauneuden Juhlaa 5.-15.3. ja Sokoksella taas Kutsu Kauneuteen 2.-8.3. Kumpaankin tapahtumaan tuli -20% kuponki postissa. Sokoksella ajattelin, että nyt olen järkevä ja käytän ale-kupongin johonkin oikeasti hyödylliseen. Ostin Sensain nestemäiseen rajaukseen täyttöpatruunan. Minun piti alun perin ostaa tämä lentokentältä helmikuussa, mutta unohdin tietysti. Nyt hintaa jäi vähän yli 14e.

Mutta sitten tuli Stockmannin kuponki ja tietysti uudet MACin kokoelmat. Minun piti ostaa maksimissaan vain tuo poskipuna (32e), mutta rajauskynä oli aivan huikean värinen ja laatuinen (20e), että se piti saada. Huulipuna (22,50e) taas yllätti sävyllään, joten pitihän sekin kotiuttaa. Alennuksen kanssa tuosta poskipunasta jäi maksettavaa 25,60e. Ja kaupanpäällisinä pari kokeilukokoista tuotetta.

Lähtikö jollakin muulla käpälästä näiden kauneusviikkojen takia? ;)

6 comments:

  1. Kiitos! Tajusin just et mun on pitkään pitänyt ostaa toi uus patruuna ja nyt on se alesaleseteli! Noita kun ei saa laivalta halvemmalla. Jesh! Järkevää rahankäyttöä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä, että järkeilystäni oli hyötyä. :)

      Delete
  2. Mulla taas on vaikeuksia keksiä mitä haluaisin ostaa sillä kupongilla (koska onhan siellä kaikkea mitä voisin ostaa jos en olisi niin pihi), mutta se pirun Stockan Asian Fusion -ruokateema tappaa lompakkoni. Onneksi aasialainen ruoka on sentään aika kevyttä tai kohta olisi ohut lompakko ja paksu tyttö. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olenkin tässä ajatellut, että tuo ruokateema varmaan vetoaa sinuun ja lujaa. :) (Mä keksisin vaikka kuinka monta asiaa ostettavaksi sen kupongin kanssa, mutta en ihan oikeasti tarvitse mitään.)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...