Sunday, November 11, 2012

Not A White Wedding

Jälleen aika katkaista hiljaisuus ja vähän kertoilla, mihin aikani on mennyt. Ystäväpariskunta vietti häitään pyhäinpäivän iltana ja minulla oli kunnia tehdä morsiamen puku. Tein pukua lokakuussa aina töiden jälkeen, joten kaikki muu tekeminen jäi vähän taka-alalle.

It's time to break the silence again and tell what I've been up to lately. My friends got married last weekend and I had the honor of making the bride's gown. I worked on it after work so I had very little spare time to do anything else.


Itse häät olivat aivan ihanat. Tunnelma, ruoka, musiikki ja kaikki muu vain toimivat niin hyvin. Ja ystäväni näytti niin upelta puvussaan (nukke ei tee mekolle oikeutta). Tein myös morsiamen silmämeikin, mutta siitä minulla ei ole erikseen kuvia. Aikataulu oli sen verran tiukka hääpäivänä. 

The wedding itself was just wonderful. The atmosphere, food, music and everything else just work so well together. And my friend looked gorgeous in her dress (the dress form doesn't do any justice to the gown). I also did the bride's eye make up, but I don't have pictures of it. We were on a pretty tight schedule.

Tässä vielä pari kuvaa omasta meikistäni. Vierailla oli lupa/velvollisuus tulla häihin täysin itsensä näköisinä. <3 Itselläni oli violetti teema ja tein itselleni viime hetkellä vielä violetin korsetin (josta ei tietenkään ole kuvia missään...).
 
A couple of pictures of my make up that night. All guests were free to look and dress exactly as they wished. <3 My theme was dark purple. I even made a purple corset at the last moment, but of course I didn't get any pictures of it.
Primer:
- UDPP
- Pixie Epoxy

Eye Shadows:
- Grimas: 002 (natural white)
- Mschic: Matte Purple
- Urban Decay: Heist
- Pure Luxe: Ghost Mist
-  Fyrinnae: Moon Child

Eyeliner/Lashes:
- H&M: Liquid Eye Liner pen
- Maybelline: Lash Stiletto
- Ardell: falsies number 118 (my favorite lashes)
 
Sorry about the bad lighting in this picture.
Face:
- Max Factor: Facefinity, 2 Light Ivory
- Kryolan: Anti Shine powder
- e.l.f.: Cool Bronzer (contour)
- MAC: Pink Cult blush

Lips: 
- Illamasqua: Kontrol

<3

4 comments:

  1. Upea puku, olet tosiaankin lahjakas tekijä!! <3 Tykkäilen kanssa tuosta sinun hiuskoristeesta, ruusukkeen väri sopii paitaankin ihan justiinsa. :)

    ReplyDelete
  2. Aivan ihana puku ja kaunis on myös sinun meikkisi :)

    ReplyDelete
  3. Wow, amazing job on the wedding dress! It must have taken you forever to make that!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...