Wednesday, May 18, 2011

Blue Brown

Olen ollut ihan tohkeissani tällä viikolla, kun ystäväni toi Amerikan reissulta minulle tuliasiksi MACin Blue Brown-pigmentin. Olen haikaillut sitä jo pitkään, mutta en ole saanut aikaiseksi ostaa samplea. Nyt odotus siis palkittiin. Tämä onkin ensimmäinen MAC-pigmenttini. (Sain myös samplen Deep Blue Greenistä, mutta siitä enemmän sitten jossain toisessa postauksessa.)


Kyseessä on siis punapohjainen ruskea turkoosinvihreällä hohteella. Aivan ihana duochrome-sävy, jossa on todella paljon pigmenttiä. Ainoa toiveeni olisi, että ruskea olisi hieman neutraalimpi/viileämpi sävyltään. Olin aivan innoissani saatuani tämän pigmentin, en olisi millään jaksanut odottaa seuraavaan aamuun, että pääsen meikkaamaan. ;) (Tai no, en jaksanutkaan. Alla kuvia sen päivän meikeistä.)

Tässä ensin kuvia aamun meikistä, jotka on otettu luonnon valossa (harvinainen ilmiö, koska asuntomme on todella hämärä).

- pohjustus/primer:  Malu Wilz: eye shadow base
- luomivärit/eyeshadows: L'Oreal: Golden Beige, Urban Decay: Oil Slick, Manly-paletti: keltavihreä/chartreuse
- rajaus/eye liner: Rimmel Exaggerate, Black
- mascara: Rimmel: Volume Flash

Kokeilin sitten Blue Brownia aamuisen meikin päälle. Ja lopputulos näytti todella kivalta. (Nämä kuvat on otettu pöytälampun valaistuksessa, joten lopputulos on huomattavasti keltaisempi.)


A dear friend of mine brought me MAC's Blue Brown pigment from her trip. It's really lovely, red based brown with mint green/teal duochrome. (My only wish is that the brown was more neutral/cool based.) It's really pigmented and I wanted to try it right away. So I used it on top of my old eye make up and it worked so great. :)
This is my first MAC pigment, but I have a sneaking suspicion that it won't be the last. ;) 

2 comments:

  1. Mikä sattuma! Mulla oli tänään samanlainen meikki ( vihreä-musta ) jonka toteutin Kat Von D paletillani.
    Mulla taitaa olla myös tuo pigmentti. Se on ihana mutta ehkä olisi parempi viileämpänä ;)

    ReplyDelete
  2. Mä olen aivan ihastunut lime/keltavihreä/chartreuse värisiin luomiväreihin, vaikka en noista väreistä innostu muissa muodoissa yhtään. ;) (Olen päättänyt pysyä erossa niistä Kat Von D-paleteista, vaikka ne niiiin houkuttelisivat minua.)

    Ja olen jäänyt miettimään, että olisikohan jollain mineraalimeikkifirmalla kylmää ruskeaa vihreällä/turkoosilla duochromella...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...