Friday, December 16, 2011

Gothic Photo Shoot, spring 2011

Tässä vihdoin kuvat viime keväisistä kuvauksista (tuli vähän ikävä noita pitkiä hiuksia näitä kuvia katsellessa...). Kuvia ei ole juurikaan käsitelty. Kuvaajana toimi Marja Haapakangas.
Finally, pictures from last spring's photo shoot (I kinda miss my long hair after seeing these pictures...). The pictures haven't been photoshopped that much. Photographer was Marja Haapakangas.




The atmosphere is completely different in the black/white picture. 

"Just take the f-king plant already!" ;D

I wore tons of make up, but you can't really see it. But yay, it looks like I have cheek bones. :)


(corset, arm warmers and skirt are made by me, shirt is from H&M)

The End

6 comments:

  1. Höhö, poikaystävä tunnisti teidät molemmat muttei muistanut nimiä. Mäkin katoin että kyllä on tutun näköinen mies, varmasti kierretty samat bileet.

    ReplyDelete
  2. Heh, samoissa bileissä ollaan varmaan oltu. :) Pieni maa (ja melko vähän synkiöklubeja).

    ReplyDelete
  3. I love the clothing that you made, especially the corset! Lovely photos.

    ReplyDelete
  4. Thank you. <3 I hate to work with PVC so that's why I have so few pvc clothes.

    ReplyDelete
  5. Heippa! Mukavalta näyttää kuvat tässä, kiitos teille, ja kuvia saatte tosiaan mun puolesta käyttää ihan mihin vaan. t. Marja

    ReplyDelete
  6. Kiitos kovasti Marja vielä kuvista! Laitan aina kuvien yhteyteen kuvaajan tiedot, jos niitä jonnekin muualle tulee laitettua. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...