Saturday, November 12, 2011

Fyrinnae Looks: Wake Not The Dead, Calavera Cupcakes & Rapunzel Had Extensions

Olen ollut aivan ihastuksissani viimesimpään Fyrinnae-tilaukseen. Tässä kolme eri meikkiä, joissa on käytetty tilaamiani luomivärejä.
I've been loving my latest Fyrinnae order. Here're 3 different looks using my new eye shadows.

- primer: UDPP/Pixie Epoxy (on the lid)
- eye shadows: L'Oreal Golden Beige, Lumene '116 I'm Sorry' (dark, glittery purple), Fyrinnae 'Wake Not The Dead
- eye liner: H&M Liquid Eye Liner pen
- mascara: Maybelline Lash Stiletto wp

Kuvissa 'Wake Not The Dead' näyttää paljon latteammalta kuin luonnossa. Ensimmäisen ajatus, kun levitin väriä luomilleni oli 'My Little Pony'. :) WNTD on vaaleahko violetti, jossa on moniväristä glitteriä. Todella kiva, vaikka levittäessä glitteriä tahtoo leijailla joka puolelle.
In the photos 'Wake Not The Dead' looks a bit flat. It's more vibrant in reality. My first thought about this shadow was: 'this looks like My Little Pony in a jar'. ;) WNTD is medium/light purple with multicolor glitter. It's really lovely shadow, although the glitter ended up all over my face when applied.

 Here's an off focus picture where you can see the glitter much better. See, My Little Ponies. :)

- primer: UDPP/Pixie Epoxy (on the lid)
- eye shadows: Grimas 002 (off white), Lumene '116 I'm Sorry' (dark, glittery purple), Fyrinnae 'Calavera Cupcakes'
- eye liner: H&M Liquid Eye Liner pen
- mascara: Maybelline Lash Stiletto wp



'Calavera Cupcakes' tuli ilmaissamplena tilauksen mukana ja olen erittäin iloinen tästä, koska kyseessä on todella kaunis luomiväri. Näissä kuvissa se näyttää pelkästään hopeiselta, mutta mukana on myös vaaleanpunaista, joka tekee tästä väristä paljon persoonallisemman. En ole pitkään aikaan käyttänyt näin kylmäsävyistä meikkiä, mutta ehkä näin talvea vasten tulee siirryttyä taas viileämpiin väreihin.
'Calavera Cupcakes' was a free sample and I'm so glad I got this one, because it's really beautiful. It looks mainly silver, but there's also a little bit of pink in there and it makes the color stand out. I haven't used this cold colors in eye make up in a while. It felt a bit strange. But I guess I'll use them more now that the winter is coming.  

- primer: Malu Wilz
- eye shadows: Inglot M351 (ivory), Wet 'n Wild: Comfort Zone palette (coppery brown & darkest brown), Fyrinnae 'Rapunzel Had Extensions'
- eye liner: H&M Liquid Eye Liner pen
- mascara: Elizabeth Arden Double Density

'Rapunzel' on ehdottomasti joukon yllättäjä. Olen aina vierastanut persikkaisia sävyä ja tällaisia luomivärejä, jotka eivät ole tummia eivätkä vaaleita. Olen kokenut niiden käytön vähän hankalaksi. Mutta olen viime aikoina tykännyt tehdä tämän tyylisiä meikkejä, joissa liikkuvalla luomella on jotain yhtä väriä ja siihen tarkoitukseen tämä toimi todella hyvin. 'Rapunzel' on koostumukseltaan pigmenttinen ja levittyi todella kauniisti, vaikka alla ei ollut Pixie Epoxya.
'Rapunzel' totally won me over. I've never cared for peachy tones and this kind of eye shadows that are not light or dark have always felt a bit difficult to use. But lately I've liked the kind of eye make up where you put one color (usually contrast color) on the whole lid and this shade works like charm. Rapunzel is pigmented and applied really easily on the lid, although I didn't use Pixie Epoxy.   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...