Sunday, July 14, 2013

Red Diamond

Täydellisen punaisen luomivärin etsintä on vihdoin päättynyt. :) Fyrinnae julkaisi kesäkuussa 'Pride 2013' -minikokoelman ja siinä on luomiväri nimeltä 'Hitched' ($8.25). Se on nyt se etsimäni punainen. Tarpeeksi tumma, mutta ei missään nimessä viininpunainen tai liian oranssi. 'Hitched' on todella pigmenttinen ja ihanan satiininen/metallinhohtoinen. (Tällä hetkellä näyttää, että luomiväri on loppuunmyyty, mutta sitä tulee varmasti lisää.) Ja kaulassa minulla on Glitteristä ostettu *mieletön* kaulakoru. <3

My search for the perfect red eyeshadow has ended. :) Fyrinnae's new 'Pride 2013' collection includes a pressed eyeshadow called 'Hitched' ($8.25). It's dark enough, but not burgundy or too orange. It's really pigmented and has lovely satin/metallic finish. (It's sold out at the moment, but I'm sure there'll be more.) And on my neck I have a necklace I bought from Glitter. <3
 Primer:
- UDPP
- Pixie Epoxy

Eye Shadows:
- Grimas: 002 (ivory)
- Fyrinnae: Hitched
- Grimas: 101 (black)

Eyeliner/Mascara:
- Sensai Liquid Eyeliner, black
- L'Oreal: Volume Million Lashes Excess
- Natural Code: black kohl
Ainakin itselläni Hitched on hieman punaisempi Pixie Epoxyn päälle levitettynä. Olin aivan täpinöissä, kun huomasin kuinka upea sävy on oikeasti kyseessä.

Hitched appears to look more red when applied over Pixie Epoxy. I was absolutely giddy when I saw how beautiful this shade looked on my lids.
Face:
- Illamasqua Skinbase 02 mixed with MAC Studio Fix NW13
- Ben Nye: Translucent Face Powder, Fair
- NYX: Taupe
- MAC: Pink Cult

Lips:
-Milani: Lip Flash, 05 Hot Flash

14 comments:

  1. Olen ollut muutaman kerran jo tilaamassa Hitchediä,ja jostain syystä olen jättänyt tilauksen tekemättä. Nyt mä olen vahvasti sitä mieltä että kyllä mä tuon tarvitsen... Ihana,aivan upea meikki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen kyllä lämpimästi. Hyviä punaisia luomivärejä ei ole kovinkaan paljon tarjolla.

      Delete
  2. on kyllä upea punainen!! ehkä minäkin uskaltaudun tilaamaan fyrinnaelta jotain, jos tätä siis tulee lisää! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fyrinnae on ihan paras. :) Kannattaa kokeilla. Tätäkin sävyä taisi tulla jo lisää.

      Delete
  3. Upea meikki! Sulla on mahtava tyyli! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tästä meikistä tykkäsin itsekin kovasti. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Kiitos! Mä olin vaan niin fiiliksissä, että tuo punainen on vihdoin sellainen kuin olin toivonut jo pitkään. :)

      Delete
  5. Vihreäsilmäisille käy yleensä järisyttävän hyvin tuo punainen luomiväri. :) Vielä kun se on tuollainen rehellisen punaisen värinen, mikä ei taita mihinkään toiseen sävyyn suoraan. Mulla oli joskus samankaltainen punainen (ehkä ihan himpun verran kirkkaampi) H&M merkkinen monta vuotta sitten, sitä aikaa vielä kun tuo liike möi shokki luomivärejä pilkkahintaan. Sitä tulikin käytettyä ahkerasti silloin. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinisilmäisille punainen käy myös ihan tajuttoman hyvin. H&M:llä oli tosiaan joskus 10 vuotta sitten tosi värikkäitä luomivärejä. Sellaisia neliönmallisia, joissa oli tosi hyviä shokkivärejä. Silloin sai myös H&M:n omia hiusvärejä, joista tykkäsin ja hyviä meikkisiveltimiä. Harmi, että nykyään sieltä saa aika huonoa kosmetiikkaa... :(

      Delete
  6. I really love the necklace, very classy! Hitched is a really great colour on you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hitched is amazing! And I love that necklace.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...