Monday, November 4, 2013

Bright Contrast

Sain lomailla 2 viikkoa ja sain vihdoin vähän levättyä. Lomalla en tehnyt mitään. En yhtään mitään. Nukuin ja söin. Tosin sain taas meikata hieman näyttävämmin. Tässä yksi lempparini. Tosin otin aivan liian vähän kuvia. Silmämeikistä oli kaksi kuvaa ja toinen aivan epätarkka...
 Primer:
- UDPP
- Yves Rocher: Intense Eye Pencil 'Vert Marine'

Eye Shadows:
- Inglot: M351 (ivory)
- Urban Decay: Zodiac
- Dior: Bonne Etoile (light turquoise)
- MAC: Vanilla pigment

Eyeliner:
- Kanebo: Liquid Eyeliner
- MAC: Undercurrent
Olen löytänyt Yves Rocherin jumbokynät uudestaan. Turkoosi Vert Marine toimii kui unelma Urban Decayn Zodiacin alla. Mietin ensin, että laitan huulille jotain melko nudea, mutta toisin kävi. Kaivoin meikkipakista vähälle käytölle jääneen Viva la Divan 'Love Affair' punan. Katsokaa nyt, miten mielettömän värinen se on!

In English:
I had a 2-week vacation. And I did absolutely nothing. I just ate and slept. I was so exhausted. But I did get the chance to play with make up. This was one of my favorite looks. Too bad I only took these 4 photos and one of them was out of focus. I "found" my Yves Rocher jumbo pencils again and the turquoise 'Vert Marine' was a perfect base for Urban Decay's Zodiac. 

I also used my long forgotten Viva la Diva lipstick 'Love Affair'. How beautiful does it look!

3 comments:

  1. Tosi dramaattinen ja nätti meikki, jo toista kertaa täällä ihailemassa :) Ja vähänkö sun iho on hyvässä kunnossa, sulla aina niin huolellinen, siisti pohjameikki. Mä jo odotan, että teet juttua siitä Holikan Petit, kun mulle se yksi ainakin niistä oli ihan liian tumma, en käsitä :( Ja siksi käyttelen tyytyväisenä Misshan Perfect Coveria, sävyssä 13. Tosin ei se haittaa, kun se on täysin sopiva mulle ja korkea suojakerroinkin, ei valittamista!

    Tuo Love Affair on hieno sävy! Kai pitää pistää se toivomuslistalle ja joku kerta napata mukaansa jonkun muun sävyn kanssa, kun yhtäkään tuon merkin punaa ei vieläkään multa löydy.

    ReplyDelete
  2. Luonnonvalo tekee ihosta kuvissa paremman näköisen kuin se todellisuudessa on. Tosin, mun iho on suht hyvässä kunnossa toistaiseksi. Holika Holikan Essential BB sopii yllättävän hyvin minulla sävynsä puolesta, koska en ole aivan kalman kalpea. Se jättää tosi kauniin pinnan ja pysyy suht hyvin.

    Yritän jossain vaiheessa saada kunnollista postausta aiheesta. :)

    ReplyDelete
  3. No se Essential just mulle liian tumma ja lojuu tuolla kaapissa :D Tosin onneksi ei ollut kallis kokeilu. Lisäksi tuoksu oli tosi vahva ja sai mun silmät ja pään ärtymään. Olin vaan yllättynyt, ettei ollutkaan yhtä vaalea kuin Misshan 13 .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...